ATP CHINA
Çin’de Büyümenin ve Asya Pasifik Pazarında Liderliğin İlk Adımı
ATP’nin Türkiye’de teknoloji alanındaki liderliğini global ölçeğe taşımak için 2014 yılında Çin’in Şanghay şehrine ATP Çin Ofisi kurulmuştur. Dünya’nın üretim, teknoloji ve inovasyon merkezlerinden biri olan Çin’deki bu yatırım, stratejik olarak hem grup şirketlerini desteklemek hem de Dünya’nın en büyük pazarı olan Çin’deki potansiyel müşterilere ve partnerlere erişimi hedeflemektedir. Kuruluşundan bu yana, ATP Çin, geliştirdiği yenilikçi teknolojileri rekabet ve maliyet avantajına dönüştürerek, kurumsal müşterilerinin gerçek anlamda değer yaratmalarına, esnek çeviklik kazanmalarına ve inovasyon performansı ortaya koymalarına yardımcı olmaktadır. Buna ek olarak, Çin Teknoloji ekosistemini de yakından takip ederek, hem ‘unicorn’ seviyesindeki büyük teknoloji firmaları hem de girişimleri ilgi odağına alıp, bu şirketlerle küresel ölçekte işbirlikleri geliştirmektedir.
ATP Çin, Uzak doğu’da geliştirdiği yazılım ve teknoloji çözümleri ile, konuk ağırlama ve hızlı restoran servisleri dikeyine odaklanmış olup, restoran yönetimi ve çok kanallı sipariş teslimat çözümü olan Zenia, Çin genelinde restoran markalarının 1.500+ lokasyonunda kullanılmaktadır. Dünya’nın önde gelen markalarından olan Burger King Çin’in de stratejik iş ortağı olan ATP Çin; geliştirdiği dijital kanal uygulamaları, mobil çözümler, POS satış ve raporlama çözümleri, Kiosk ve teslimat çözümleri, CRM, CDP gibi kurumsal uygulamalar, veri analitiği ve iş zekası çözümleri, robotik süreç otomasyonları, yapay zekâ ve robotik uygulamaları, IoT çözümleri, altyapı ve bulut çözümleri; gerçekleştirdiği projelerden elde ettiği uygulamalı deneyimler ve sahip olduğu süreç mühendisliği yetkinlikleriyle kurumları dijital olarak dönüştürmekte ve değişimin risklerini fırsata çevirmelerini sağlamaktadır.
2023 yılı içerisinde, Burger King Çin’in dijital dönüşümünü tamamlayan ATP Çin, geliştirdiği, AliPay ve WeChat super-app platformları üzerinden erişilebilen yenilikçi mini-appler ve mikroservis mimarisi kullanılarak geliştirilen çok fonksiyonlu sistem ile restoranların sipariş alma, işleme ve müşteri hizmetleri süreçlerini daha akıcı ve etkin hale getirmiştir. Bu platformların ödeme sistemleri ile yapılan entegrasyon ile, müşterilerin ödeme süreçlerini sorunsuz bir şekilde tamamlamalarını sağlayarak, kullanıcı deneyimini büyük ölçüde iyileştiren bu yenilikçi dijital kanallar ile bir milyarın üzerinde Çinli müşteriye erişim imkanı sağlanmış olup, kanal bazında günde ortalama 110bin adet sipariş yönetilmektedir. Mikroservis mimarisi ile geliştirilen çok fonksiyonlu orta katman yazılımı ile, sipariş alma ve işlemeden müşteri hizmetlerine kadar her aşamada verimliliği ve etkinliği artıran bir yapı sunularak, operasyon verimliliği önemli ölçüde arttırılmıştır. Orta katman yönetim sisteminden günde ortalama 400binin üzerinde sipariş yönetilmektedir.
Öne
Çıkanlar
Çin genelinde 1.500'den fazla restoranda teknoloji çözümleri sunuyor.
Dijital kanallarıyla günde 1 milyardan fazla Çinli müşteriye ulaşıyor.
Orta katman yönetim sistemiyle günlük 400 bin sipariş yönetiyor.